joi, 26 aprilie 2012

Excursie pe luna

O calatorie pe Luna este o experienta foarte  interesanta.Luna mai este si al doilea obiect ca luminozitate de pe cerul instelat, dupa Soare, in ciuda faptelor ca suprafata sa este in totalitate neagra. La scoala se alegeau 2 elevi dornici sa mearga pe Luna pentru un proiect scolar si m-am gandit sa ma duc cu un coleg pe nume Dani . Pana sa ajungem pe Luna am facut o plimbare si am mers sa vedem toate planetele, am trcut doar pe langa ele.
Eu si cu Dani am ajuns pe Luna  după un drum lung sperînd ca vom vedea oameni care au venit si ei pentru experimente nu am vazut nici un om asa ca ne-am gandit ca nu ete viata pe Luna.Pluteam, pluteam si ear pluteam. Dar noi aveam de adus un fel de cenuşă de pe Luna, cu care vom face anumite  experimente la chimie si la fizica.  Dupa ce am luat ce ne-a  trebuit  am  mers acasa. Am stat 2 zile si a fost foarte fain.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu