duminică, 13 iunie 2010

Cel mai bun prieten din liceu

Cel mai bun prieten din liceu este cu un an mai mare ca mine si il cunosc dinainte de a intra la liceu.E un baiat bun care imi da tot timpu cand ii cer ceva si ieu la fel cand am ceva ii dau.Ne intelegem foarte bine si stam in acelasi cartier de faorte mult timp. El e un baiat cu bun simt foarte respectuos si care se implica in toate activitatile care le propun ,nu prea ma refuza si la scoala ma indemnat si pe mine sa particip la balul bobocilor ,dar eu nu am putut sa particip deoarece am avut antrenamente si nu puteam sa am doua activitati in acelasi timp. El este un baiat silitor la scoala si este printre primi din clasa si tot timpu ma indeamna sa invat si eu macar 30 de minute in fiecare zi,dar de multe ori nu il ascult si a doua zi iau o nota mica din pricina ca nu l-am ascultat. De aceea el este cel mai bun prieten al meu pentru ca si la bune si la rele nu ne certam niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu