joi, 24 iunie 2010

La Practica

In prima zi de practica neam adunat toti si domnu diriginte ne-a dat cate ro responsabilitate.Eu am avut responsabilitatea sa sterg unitatile centrale.Mi-a placut ca diru ne-a lasat sa punem fiecare piesa care ne-o place.Am colaborat foarte bine intre noi si ne-am inteles foarte bine. Eu am colaborat cu Galea Ioana si ne-am inteles foarte bine ea ma ajutat sa le sterg de praf sa le aranjam in ordine sa stim cum le-am luat de la loc am pus numere pe ele de la unu la douazeci si patru si sa le cunoastem si sa le punem in ordine .Drobota Ovidiu si Moza Dorin a fost pus sa aspire covorul din mijlocul salii 23 si sa stearga panoul de proiectare.Nemes Lucian a fost pus de catre jurista noastra Todor Iulia sa mute toate unitatile centrale intr-un anumit loc pentru a putea sterge Toroc Camelia bancile pe care acestea au fsot puse.Brata Radu a fost intrebuintat sa stearga picioarele de la scaune.La final am montat toate calculatoarele le-am pus toate accesoriile si dupa acea la sfarsit domnu diriginte ne-a dat sa facem un referat de trei sute de cuvinte in care sa caontina ,ce am facut noi in ziua de practica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu